fredag 1. juni 2012

Livsnyting!

Overskriften oppsummerer alt jeg driver på med om dagen i ett eneste ord. Livsnyting! Det innebærer blant annet å sove til jeg våkner av meg selv, slappe av i parken, isspising, grilling, byvandring, og litt fest og morro på kvelden. Perfekt! Og er så deilig å ha et par uker til med nettopp det før jeg kommer hjem igjen til Norge. Nå er billett bestilt, 15. juni. Merk dere datoen. Så blir jeg å finne i Oslo frem til slutten av juni. Da bærer det over fjellet til Bergen for årets sommerjobbing. Frister lite akkurat nå, det ideelle hadde jo selvsagt vært å fortsette med livsnyting på hytta på Sørlandet. Hvor mye jeg får vært der i år, gjenstår å se.. Håper hvertfall å få tatt en liten tur. Blir ikke ordentlig sommer uten Solpynten.

Ellers driver folk å drar. Det er ikke så gøy. De siste to dagene har jeg sagt hade til Ville, min finske venn, og Julian, en tysk venn. Sistnevnte ser jeg heldigvis igjen om ikke så lenge. Vi har nemlig bestemt å besøke han og et par andre i Köln. Håper og tror vi får det til..! Men altså, "alle" drar om dagen. Er avskjedsfester o.l. nesten daglig. Rart at Erasmus allerede er over. Gått så forbausende fort. Skal avgårde på den siste festen i "La maison bleue" i kveld. Rart å aldri skulle tilbake dit mer. Men regner med tidenes fest i kveld, pleier jo å bli både folksomt og innholdsrikt på alle mulige måter. Og ettersom det atpåtil er siste festen, så blir det nok ikke spart på noe;)

Helgen er litt usikker. Må prøve å lage en liste over alt jeg må gjøre før jeg drar og begynne å gjøre de. Er noen museer o.l. jeg bør få dratt til. Ellers tar jeg det litt på sparket. Og slenger meg med når det skjer saker og ting, som det stadig vekk gjør. Og er været bra, så havner vi naturligvis i en eller annen park.

Håper dere koser dere om dagen og nyter forsommeren!

Fortsatt usikker på hva livsnyting egentlig er? Her er noen bilder som kan helpe deg å skjønne:

♥ K

1 kommentar:

  1. Hei
    Vi får vel til en tur til hytta i siste halvdel av juni? Når begynner du egentlig å jobbe? Det blir fint å få deg hjem, litt bedre plass etter at El flytttet..... P

    SvarSlett